.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی شنبه

**به دنبال ارائه گزارش مربوط به مدارك علي كردان توسط رئيس كميسيون آموزش عالي مجلس شوراي اسلامي به نمايندگان پايگاه خبري تحليلي رجا كه به دولت نهم نزديك است با انتشار مقاله اي به رئيس جمهور پيشنهاد كرد علي كردان را عزل كند. .

**هوشنگ امير احمدي كه به « دلال سياسي آمريكا » معروف است فعاليت خود را در تهران شروع مي كند. به گزارش فردا « دولت آمريكا به انجمن غيردولتي « شوراي آمريكائيان و ايرانيان » اجازه داد كه دفتري در ايران تاسيس كند. اين مجوز را « دفتر كنترل دارايي هاي خارجي » دولت آمريكا پس از هماهنگي با وزارت خارجه و وزارت خزانه داري اين كشور صادر كرده است . هوشنگ اميراحمدي رياست اين شورا را برعهده دارد كه تاكنون چندين نوبت به ايران سفر كرده است . اين شورا طي بيانيه اي كه در همين رابطه در وب سايتش منتشر شده مي آورد : « حضور اين سازمان غيردولتي در ايران به برنامه هاي آموزشي و مبادله دانشجويان كمك خواهد كرد. فعاليت اين شورا در تهران مي تواند به درك مشترك ايران و آمريكا از يكديگر و زمينه سازي براي عادي شدن روابط دو كشور كمك كند. » اين شورا مي گويد با برگزاري ميزگردها كنفرانس ها و انتشار تحليلي و آموزشي به ارتقاي گفت وگوي ايران و آمريكا كمك خواهد كرد. تاكنون دولت ايران واكنشي به صدور اجازه افتتاح دفتر « شوراي آمريكائيان و ايرانيان » در تهران از سوي دولت آمريكا نشان نداده است .

**جلال طالباني رئيس جمهور عراق در آستانه سفر قريب الوقوع به تهران سخنان عجيبي را در يك مصاحبه مطبوعاتي بر زبان رانده است . به گزارش « تابناك » به نقل از روزنامه « الحيات » طالباني در اين مصاحبه گفت : ايراني ها لزوم حضور آمريكايي ها تا سال 1390 در عراق را درك مي كنند! وي مدعي شد : در ديدار احمدي نژاد از بغداد وي موافقت كرده كه بدون پيش شرطي در زمينه مسائل ايران و ايالات متحده با آمريكا به مذاكره نشسته تا مسائل فيمابين حل و فصل شود. همچنين طالباني اظهار داشته كه از يك مقام بلندپايه ايران آماده گفت وگو با آمريكا درباره افغانستان لبنان عراق و فلسطين است . نكته عجيب ديگر در سخنان رئيس جمهور عراق كه به نوعي دخالت در امور ايران و زير سئوال بردن فقه شيعه به شمار مي رود اين است كه وي گفته : ولايت فقيه يك تئوري ايراني است و مراجع عراق اعتقادي به آن ندارند!

**يك شهروند بجنوردي كه مدعي ارتباط با ارواح بود از سوي پليس خراسان شمالي دستگير شد . به گزارش البرز مردي 50 ساله با طرح ادعاهاي دروغين مدعي بود كه قادر است با ارواح و ماورااطبيعه ارتباط برقرار نمايد. اين فرد كه سالهاست به دعانويسي مشغول است با طرح چنين ادعاهايي توانسته بود به بهانه رفع مشكلات مردم را گرد خود و از آنها سواستفاده كند. وي سالها در استانهاي مازندران و گلستان به فريب مردم از اين طريق پرداخته و چندي است كه در بجنورد نيز دست به چنين كاري ميزده كه با اطلاع پليس امنيت اجتماعي موضوع بررسي و اين فرد شياد دستگير شد. اين مرد كه خود مشكل جسمي و روحي دارد مدعي است مشكلات روحي جسمي و خانوادگي مراجعه كنندگان را در ارتباط با اجنه و اوليا و ائمه اطهار(ع ) برطرف مي كند و حتي مي تواند روح آنها را احضار كند. اين مدعي دروغين كه به مواد مخدر نيز اعتياد دارد از مراجعه كنندگان بين 15 تا 100 هزار تومان دريافت مي كرده است . وي در بازجويي هاي اوليه هدف از كارهايش را فريب مراجعه كنندگان و كسب درآمد اعلام كرده است .

**شركت آب و فاضلاب اهواز با ارسال نامه اي به مطلب مندرج شده در ستون جهت اطلاع تاريخ 87 7 6 پاسخ داد . در اين جوابيه آمده است : با توجه به بررسي واحد كنترل كيفيت آب اهواز و همچنين اعلام مراكز نظارتي بهداشتي اهواز عمده موارد نامطلوب كيفي ثبت شده مربوط به استفاده غيرصحيح مشتركين از پمپ هاي آب (اتصال مستقيم به شبكه توزيع ) و اقدام به نصب انشعاب غيراستاندارد و غيرمجاز مي باشد. لذا شركت آب و فاضلاب اهواز در راستاي ايجاد يك رويكرد عمومي نسبت به جمع آوري پمپ هاي آب از روي شبكه توزيع و استفاده استاندارد از مخازن آب آشاميدني و نصب پمپ بر روي مخزن اقدام به اطلاع رساني عمومي از طريق برگزاري مصاحبه هاي مطبوعاتي پخش برنامه هاي مستند تلويزيوني چاپ بروشور و... نموده است . اين جوابيه افزوده است : « يكي از دلايل بروز نارضايتي عمومي افزايش ميزان املاح و تنها منبع تامين آب شرب اهواز يعني رودخانه كارون و ايجاد طعم آب شور بوده كه بدليل شرايط خشكسالي حادث گرديده و تاثير عمده اي در شكايات مردمي به همراه داشته است . شركت آب و فاضلاب اهواز بصورت روزانه و مستمر ميزان هدايت الكتريكي رودخانه كارون را از بالادست شهرستان اهواز تا مقطع تصفيه خانه هاي آب شهري اندازه گيري و ثبت نموده و بلافاصله پس از افزايش هدايت الكتريكي آب رودخانه مراتب به مسئولين ذيربط جهت افزايش دبي رودخانه كارون اعلام مي گردد » . اين شركت يادآور شد عليرغم وجود خشكسالي و بروز مشكلات ناشي از آن مديريت اين شركت با بهره مندي از تدابير علمي و كاربردي بكار گرفته شده موفق گرديد تا با افتخار اعلام نمايد كه : « ما توانستيم در تمام طول مدت فصل گرما نگذاريم شهروندان محترم اهوازي حتي يك ساعت هم طعم تلخ قطعي آب ناشي از بي آبي را بچشند » .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.